Menü

Misyon

İnsan odaklı felsefemiz ile sağlık çözümleri sunmak

Vizyon

Güvenilen ve sevilen bir sağlık markası olmak

İnovasyon image

İnovasyon

Humanis, sürekli olarak inovasyona önem verir ve yeni ve etkili çözümler geliştirmeye odaklanır. İnovasyon, şirketin rekabet gücünü artırırken, topluma ve dünyaya daha fazla değer katma potansiyeli sunar.

·       Humanis, tüm faaliyet alanlarında teknolojik ilerlemeyi esas alır ve kullanır.

·       Humanis, ilaç üretiminde Türkiye’nin en gelişmiş ARGE merkezlerinden birine sahiptir.

Fayda image

Fayda

Humanis, küresel düzeyde topluma ve dünyaya anlamlı bir katkı sağlamayı amaçlar. Faaliyetlerini sadece kâr odaklı değil, aynı zamanda toplumsal fayda sağlayacak şekilde yönlendirir.

·       Humanis, “İnsan odaklı sağlık” şiarı ile dünyaya sağlık taşır; ilacı insanlar için erişilebilir kılar.

·       Humanis sosyal faaliyetlerdeki rolü ve sponsorluklarıyla, doğrudan insan yaşamına dokunur.

İnsan Merkezli Yaklaşım image

İnsan Merkezli Yaklaşım

Humanis, faaliyetlerinde insanı her zaman merkeze alır. İnsanların yaşamlarını iyileştirmek ve topluma fayda sağlamak amacıyla teknolojiyi kullanır.

·       Humanis topluluktaki tüm fertleri aile bireyleri olarak görür.

·       İşveren markası olarak “Seninle Biriz” başlığını kullanır.

·       Humanis, 2021 – 2022 ve 2023 – 2024’te iki kez “Great Place to Work” ödülü kazanmıştır.

·       Humanis, faaliyet alanlarında en iyi çalışma yeri olma misyonuna sahiptir.

·       Humanis eğitim, sanat, bilim ve kültür faaliyetlerinin daimî destekçisidir.

Çeşitlilik image

Çeşitlilik

Humanis, çeşitliliği bir zenginlik olarak görür ve faaliyetlerinde çeşitliliği teşvik eder. Ayrıca, değer odaklı bir yaklaşımla hareket eder ve iş çözümleri üretir.

·       Humanis, tüm yatırımlarını iş çeşitliliğini esas alarak gerçekleştirir.

·       Humanis’in bağlı olduğu Saya Holding gayrimenkul, ilaç, sanayi, teknoloji ve oyun gibi farklı sektörlerde aktiftir.

·       Humanis, milli değerlere sahip çıkan, global bir kuruluştur.

·       Yerel değerlerle uluslararası hedefleri bir potada eritmiştir.

·       Kültürel olarak Doğu ve Batı arasındaki köprüdür.

Ürünler
Tüketici Sağlığı